Известие

Collapse
No announcement yet.

156-ца с инфаркт

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 156-ца с инфаркт

    Да ви разкажа за моята Роми, която излезе голяма кучка!
    Родена е февруари месец 2001 година, закупена от първият си собственик март месец същата година в Италия. Бензинов модел 2000 кубика, туинспарк, 150 коня.
    Аз я купих май месец тази година, на 103 000 км. не се знае колко реални ,от дупница от фирма "Руна"-ЕООД, там малко ме прецакаха с транзитните номера щото бяха изтекли, а и аз съм си виновен, че не знаех какво да им гледам, ама както и да е като ме спряха полицаите излязоха печени и се оправихме по български. Ама де да ми беше само това проблема щях да го преживея.
    Много ентусиазиран си я регистрирах в кат, после като добър собственик на кола втора употреба и смених масло(лики моли 10W40), филтри, ролки, ремъци, направих и застраховка, каско. И спокоен, че всичко вече е наред я покарах около 1500 км да видя как върви и дали ще има проблеми, нямаше освен, че долях малко масло и това че пръчката ми на маслото показваше се едно ниво точно по средата между максимум и минимум, но го показваше след като постои 1-2 мин, независимо от това дали е топла или студена. Както се оказа после това се дължеше на това,че тръбата със сондата за маслото беше запушена с нещо и не отчиташе вярно, как става това не знам, така ми каза майстора, който издуха некви буклуци от тръбата пред мен, и това като бях навъртял вече 3000 км и започна да ми свети лампата за маслото, което се оказа че е изгоряло, а междувременно въпреки лъжливите показания на пръчката за маслото и бях налял всичкото масло което ми беше останало от смяната около 1 литър, даже и купих още 1 литър допълнително и долях от него. Когато отпушихме тръбопровода на сондата се оказа обаче, че въобще не стига масло и стои суха колкото и да кисне вътре, като източихме маслото и се оказа, че имам малко над 2 литра в двигателя. Направо ужас! Смених маслото с минерално 15w40 за по-гъсто по препоръка на майстора да видим дали ще го гори. Е изгори го, 3 литра за 1500 км, ама този път с тубичката в багажника и редовно доливане, не я оставих без масълце.
    После четох по форумите да проверя дали хвърля от отдушника на маслените пари откачих го тоя маркуч и го сложих в едно шише и ходих да прибера един приятел от софия и обратно за около 300 км прелях от това шише обратно в двигателя 1,5 литра масло.
    Та ясно беше, че ще трябва ремонт на двигателя и то по-сериозен, разбира се и след консултация с майсторът ми.
    Между временно си сложи и газова инжекцион, който мисля, че бачка супер, а преди да сложа газовата уредба се появяваше от време на време проблем при палене на студено, което вероятно по изчетеното от форумите е заради маслото което изхвърля във въздухопроводите към дроселната клапа, тоя проблем стана доста дебел напоследък ама трябваше да оправя първо проблема с маслото, но в понеделник при палене на студено въртя 1 път не пали, въртя втори път и ми угасна всичко, при акумулатор на 2 месеца показващ (смених и него междувременно) 12,5 V не свети нищо в моята Роми.
    Днес цял ден издирвах бушони и релета, и всичките уж здрави а моята Роми в кома и няма признаци на живот.
    Та утре ще трябва да търся и майстор на ел. инсталации.
    Надявам се да ми дадете УСПОКОЯВАЩИ съвети, защото до сега поне се возих, а сега съм пешеходец, продадох си и колелото!
    Мамка му (с извинение, ама ме разбирате)! Въпреки, че исках първо да си купя BMW, обичам тая моя кучка Алфа 156.
    Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
    ЕГН:0103041325

  • #2
    Първо честито.....
    Второ, определено не си късметлия, всичко написано не е особенно приятно.....заради това се надяваме майсторите с който работиш да знаят какво правят, че могат да ти убият мерака в марката и модела.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Ако ти трябват нови части - казвай. Ще уредя отстъпка.
      В черната кутия на акумулатора има един бушон червен 50А. Виж да не е изгорял или там да са се окислили нещата като начало

      Comment


      • #4
        ФЕРАРИСТ, Аз съм си направо кърък , добре,че имам черно чувство за хумор иначе щях да беснея и да чупя.
        С такава кола добре, че майсторът ми е приятел.
        Stranger65, мерси за предложението за отстъпка за части, може и да се възползвам, като се има предвид каква недвижима собственост имам.
        Иначе тези бушони, в черната кутия над акумулатора, ги проверих всичките здрави са, иначе утре ще проверя за окис понеже се сещам, че имаха някакви конектори отдолу.
        Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
        ЕГН:0103041325

        Comment


        • #5
          С таква кола приятелю и да не ти е приятел майстора ще ти стане
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Спокойно колега може да не е толкова сериозно колкото изглежда!
            Цък тука и тука също!
            Дано е от това, симптомите са почити същите.
            Успех!

            П.П.
            Забравих да питам, има ли аларма колата?
            Last edited by fade; d.m.y г., 23:41.
            Have A Nice Day
            o/_______\o
            (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
            []=о===о=[]

            Comment


            • #7
              fade, мерси за линковете точно на тези теми не бях попадал. Иначе аларма има, фабрична, ама сега не и трябва щото никой не може да я открадне, няма ток
              Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
              ЕГН:0103041325

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщение
                fade, мерси за линковете точно на тези теми не бях попадал. Иначе аларма има, фабрична, ама сега не и трябва щото никой не може да я открадне, няма ток
                Това, че алармата е фабрична е добре, защото понякога "алармаджиите" правят такива каскади по ел.инсталацията че...
                Прегледайте добре всички контакти за окиси, под кутията с предпазителите.
                Може да опитате и с откачане на акумулатора за известно време и след това отново да пробвате. Също проверете като дадете на контакт (не на стартер) дали има пад на напрежението на клемите на акумулатора. Обаче най-добре е да повикате човек който разбира от ел-инсталации на автомобили!
                И преди всичко спокойно и без паника... няма страшно това е автомобил като всички останали, не е много по-сложен от един Opel или BMW. Проверете и кой от колегите тук от фурма е от Ловеч, аз примерно се сещам за колегата n_netov човека е много в час и може да Ви насочи към добър майстор във вашия град. Колегата dobromirski мисля е от Плевен и също е много добър майстор, а и отзивчив човек. Така, че спокойно и не бързайте да се хвърляте на първия 'жичкаджия' за да не се вкарате в някой наистина сериозен филм.
                Last edited by fade; d.m.y г., 00:53.
                Have A Nice Day
                o/_______\o
                (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                []=о===о=[]

                Comment


                • #9
                  Споко, бе колега. Проблемите ти може и да са супер тъпи и лесни за оправяне. Непаленето има голяма вероятност да е от реле, контакт, маса, нещо такова. А за маслото, чистиш хубаво сепаратора, след като е било задръстено при щеката може би е добре да пуснеш една промивка преди да сложиш новото масло и после си слагаш Селения 20к и се молиш, всичко да е наред(демек да не харчи повече от 2-3 литра на 10000км. ).
                  Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                  Mazda 6 2.3 2005
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Аз пък те съветвам да отидеш в някои от сервизите в общ технически в София. Лично мое мнение е да не ползваш услугите на милано моторс , на вносителя/ и ауто италия.
                    Last edited by fred; d.m.y г., 22:19.
                    Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                    Нагоре по стълбата, която води надолу
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Проблема с тоците го оправих сам, за сега, за втори път ръчкам там.
                      Проблема беше банален окис по пластините на плюсовата букса, тези пластини които не знам дали са така оригинално бяха направени много калпаво с някаква букса която хващаше 4-5 мм от клемата на акумулатора, когато сменях акумулатора смених и нея и стегнах здраво но сега тези медни пластини се бяха окислили отново. Този път обаче ги калайдисах където можеше даже ти споих и ураа запали.
                      Ей само ми изкара акъла, женска му работа.
                      Утре ще мога да я заведа на доктор заради маслото.
                      Сега като запали и отвих капачката на маслото да проверя дали духа, защото се твърдеше, че не трябва да духа, е при мене духа повече от колкото от ауспуха. Утре ще видим какво ще излезе.
                      Ще се опитам да кача и малко снимки.
                      Attached Files
                      Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
                      ЕГН:0103041325

                      Comment


                      • #12
                        определено неприятен проблен с токовете, а провери ли шоковия бутон под шофьорската седалка (голям черен бутон) понякога от големи сътресения на купето той изключва и нямаш никъде захранване по колата. Направен е за да прекъсне ел. захранването в случаи на катастрофа да не се запали колата от ел. инсталцията. Провери може да е от там.
                        AR 33 1.4 8V - бивша
                        AR 156 2.0 TS. SW

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от oem
                          Увеличават. Тези дето не са поддържани. И най-вече тези дето са им лепили картера със силикон за гарнитура. С времето тоя силикон от вътре се разнищва и всичко отива в цедката на помпата и така. Виждал съм няколко такива спекли мотори. Долу маже, горе няма никой.
                          Само да ти вметна,че ТС-а излиза от завода без гарнитура на картера,а със силикон
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #14
                            Шоковия бутон прекъсва подаването на гориво. Абе днеска да няма магнитни бури? Само яки съвети се пишат днес
                            Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                            ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                            Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщение
                              Сега като запали и отвих капачката на маслото да проверя дали духа, защото се твърдеше, че не трябва да духа, е при мене духа повече от колкото от ауспуха. Утре ще видим какво ще излезе.
                              Ще се опитам да кача и малко снимки.
                              Това с духането не е ли за щеката....?

                              Comment

                              Working...
                              X