Да ви разкажа за моята Роми, която излезе голяма кучка! 
Родена е февруари месец 2001 година, закупена от първият си собственик март месец същата година в Италия. Бензинов модел 2000 кубика, туинспарк, 150 коня.
Аз я купих май месец тази година, на 103 000 км. не се знае колко реални ,от дупница от фирма "Руна"-ЕООД, там малко ме прецакаха с транзитните номера щото бяха изтекли, а и аз съм си виновен, че не знаех какво да им гледам, ама както и да е като ме спряха полицаите излязоха печени
и се оправихме по български. Ама де да ми беше само това проблема щях да го преживея.
Много ентусиазиран си я регистрирах в кат, после като добър собственик на кола втора употреба и смених масло(лики моли 10W40), филтри, ролки, ремъци, направих и застраховка, каско. И спокоен, че всичко вече е наред я покарах около 1500 км да видя как върви и дали ще има проблеми, нямаше освен, че долях малко масло и това че пръчката ми на маслото показваше се едно ниво точно по средата между максимум и минимум, но го показваше след като постои 1-2 мин, независимо от това дали е топла или студена. Както се оказа после това се дължеше на това,че тръбата със сондата за маслото беше запушена с нещо и не отчиташе вярно, как става това не знам, така ми каза майстора, който издуха некви буклуци от тръбата пред мен, и това като бях навъртял вече 3000 км и започна да ми свети лампата за маслото, което се оказа че е изгоряло, а междувременно въпреки лъжливите показания на пръчката за маслото и бях налял всичкото масло което ми беше останало от смяната около 1 литър, даже и купих още 1 литър допълнително и долях от него. Когато отпушихме тръбопровода на сондата се оказа обаче, че въобще не стига масло и стои суха колкото и да кисне вътре, като източихме маслото и се оказа, че имам малко над 2 литра в двигателя. Направо ужас! Смених маслото с минерално 15w40 за по-гъсто по препоръка на майстора да видим дали ще го гори. Е изгори го, 3 литра за 1500 км, ама този път с тубичката в багажника и редовно доливане, не я оставих без масълце.
После четох по форумите да проверя дали хвърля от отдушника на маслените пари откачих го тоя маркуч и го сложих в едно шише и ходих да прибера един приятел от софия и обратно за около 300 км прелях от това шише обратно в двигателя 1,5 литра масло.
Та ясно беше, че ще трябва ремонт на двигателя и то по-сериозен, разбира се и след консултация с майсторът ми.
Между временно си сложи и газова инжекцион, който мисля, че бачка супер, а преди да сложа газовата уредба се появяваше от време на време проблем при палене на студено, което вероятно по изчетеното от форумите е заради маслото което изхвърля във въздухопроводите към дроселната клапа, тоя проблем стана доста дебел напоследък ама трябваше да оправя първо проблема с маслото, но в понеделник при палене на студено въртя 1 път не пали, въртя втори път и ми угасна всичко, при акумулатор на 2 месеца показващ (смених и него междувременно) 12,5 V не свети нищо в моята Роми.
Днес цял ден издирвах бушони и релета, и всичките уж здрави а моята Роми в кома и няма признаци на живот.
Та утре ще трябва да търся и майстор на ел. инсталации.
Надявам се да ми дадете УСПОКОЯВАЩИ
съвети, защото до сега поне се возих, а сега съм пешеходец, продадох си и колелото! 
Мамка му (с извинение, ама ме разбирате)! Въпреки, че исках първо да си купя BMW, обичам тая моя кучка Алфа 156.

Родена е февруари месец 2001 година, закупена от първият си собственик март месец същата година в Италия. Бензинов модел 2000 кубика, туинспарк, 150 коня.
Аз я купих май месец тази година, на 103 000 км. не се знае колко реални ,от дупница от фирма "Руна"-ЕООД, там малко ме прецакаха с транзитните номера щото бяха изтекли, а и аз съм си виновен, че не знаех какво да им гледам, ама както и да е като ме спряха полицаите излязоха печени

Много ентусиазиран си я регистрирах в кат, после като добър собственик на кола втора употреба и смених масло(лики моли 10W40), филтри, ролки, ремъци, направих и застраховка, каско. И спокоен, че всичко вече е наред я покарах около 1500 км да видя как върви и дали ще има проблеми, нямаше освен, че долях малко масло и това че пръчката ми на маслото показваше се едно ниво точно по средата между максимум и минимум, но го показваше след като постои 1-2 мин, независимо от това дали е топла или студена. Както се оказа после това се дължеше на това,че тръбата със сондата за маслото беше запушена с нещо и не отчиташе вярно, как става това не знам, така ми каза майстора, който издуха некви буклуци от тръбата пред мен, и това като бях навъртял вече 3000 км и започна да ми свети лампата за маслото, което се оказа че е изгоряло, а междувременно въпреки лъжливите показания на пръчката за маслото и бях налял всичкото масло което ми беше останало от смяната около 1 литър, даже и купих още 1 литър допълнително и долях от него. Когато отпушихме тръбопровода на сондата се оказа обаче, че въобще не стига масло и стои суха колкото и да кисне вътре, като източихме маслото и се оказа, че имам малко над 2 литра в двигателя. Направо ужас! Смених маслото с минерално 15w40 за по-гъсто по препоръка на майстора да видим дали ще го гори. Е изгори го, 3 литра за 1500 км, ама този път с тубичката в багажника и редовно доливане, не я оставих без масълце.
После четох по форумите да проверя дали хвърля от отдушника на маслените пари откачих го тоя маркуч и го сложих в едно шише и ходих да прибера един приятел от софия и обратно за около 300 км прелях от това шише обратно в двигателя 1,5 литра масло.
Та ясно беше, че ще трябва ремонт на двигателя и то по-сериозен, разбира се и след консултация с майсторът ми.

Между временно си сложи и газова инжекцион, който мисля, че бачка супер, а преди да сложа газовата уредба се появяваше от време на време проблем при палене на студено, което вероятно по изчетеното от форумите е заради маслото което изхвърля във въздухопроводите към дроселната клапа, тоя проблем стана доста дебел напоследък ама трябваше да оправя първо проблема с маслото, но в понеделник при палене на студено въртя 1 път не пали, въртя втори път и ми угасна всичко, при акумулатор на 2 месеца показващ (смених и него междувременно) 12,5 V не свети нищо в моята Роми.
Днес цял ден издирвах бушони и релета, и всичките уж здрави а моята Роми в кома и няма признаци на живот.

Та утре ще трябва да търся и майстор на ел. инсталации.
Надявам се да ми дадете УСПОКОЯВАЩИ


Мамка му (с извинение, ама ме разбирате)! Въпреки, че исках първо да си купя BMW, обичам тая моя кучка Алфа 156.
Comment